ОФЕРТА НА НАДАННЯ ПОСЛУГ У СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ ІТСА

Якщо ви здали техніку в ремонт СЦ ІТСА, значить ознайомилися з квитанцією при прийомі техніки та погоджуєтесь з умовами цієї оферти

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цей документ є пропозицією фізичної особи-підприємця Куценка Євгена Сергійовича (далі – ВИКОНАВЕЦЬ) укласти Договір на надання послуг на викладених нижче умовах.

1.2. Відповідно до Цивільного Кодексу України у разі прийняття наведених нижче умов та оплати послуг юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає ЗАМОВНИКОМ (акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті).

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Предметом Договору є надання ВИКОНАВЦЕМ ЗАМОВНИКУ послуг на умовах Оферти.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

3.1. Виконавець зобов’язується:

3.1.1. Надати ЗАМОВНИКУ послуги відповідно до Договору, укладеного на умовах Оферти.

3.2. ВИКОНАВЕЦЬ має право:

3.2.1. Припинити надання ЗАМОВНИКУ послуг за Договором з технічних, технологічних чи інших причин, що перешкоджають наданню послуг, на час усунення таких причин.

3.2.2. ВИКОНАВЕЦЬ не гарантує ЗАМОВНИКУ успішний результат ремонту

3.2.3. У разі телефонного звернення, ВИКОНАВЕЦЬ має право записати розмову із ЗАМОВНИКОМ для навчання операторів кол-центру.

4. ПРАВА І ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЗАМОВНИКА

4.1. ЗАМОВНИК має право:

4.1.1. Повідомляти ВИКОНАВЦЮ про будь-які претензії, пов’язані з наданням послуг.

4.1.2. Замовити додаткові послуги ВИКОНАВЦЯ

4.2. ЗАМОВНИК зобов’язується:

4.2.1. Оплатити послуги ВИКОНАВЦЯ за Договором у встановлені в Оферті (Договорі) строки та порядок.

4.2.2. Забрати зроблений пристрій ВИКОНАВЕЦЕМ протягом 30 днів з моменту готовності. З 30-го до 120-го дня вартість зберігання 5 грн/день. Якщо понад 120 днів пристрій ЗАМОВНИК не забирає, сервісний центр утилізує або реалізує пристрій з метою відшкодування витрат. Через 120 днів претензії щодо пристрою не приймаються. Строк може бути продовжений за письмовою заявою ЗАМОВНИКА.

4.3 Коли пристрій забирається з ремонту, ЗАМОВНИК сам або спільно зі співробітником сервісного центру перевіряє на працездатність усі функції. Якщо пристрій забрано з ремонту, то роботи виконані відповідно до вимог ЗАМОВНИКА і жодних претензій до ВИКОНАВЦЯ ні.

5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І УМОВИ ОПЛАТИ

5.1. Вартість Послуг, наданих ВИКОНАВЦЕМ за Договором, визначається відповідно до прайсу на сайті http://www.itprofi.in.ua або за попередньою домовленістю.

5.2. Надання всіх послуг, що надаються ЗАМОВНИКУ, здійснюється на умовах передоплати або післяплати, але з попереднім погодженням вартості послуги.

5.3. Послуги вважаються наданими належним чином та в повному обсязі, якщо протягом дев’яноста днів з моменту закінчення терміну надання послуг ЗАМОВНИКОМ не виставлено рекламації. У разі відсутності рекламації акт приймання-здачі виконаних робіт (послуг) вважається підписаним, а послуги надані належним чином.

5.4 У разі втрати квитанції, техніка або товар видається тільки за наявності паспорта та письмової заяви власника техніки

6. АКЦЕПТ ОФЕРТИ І ВИСНОВОК ДОГОВОРУ

6.1. ЗАМОВНИК здійснює Акцепт Оферти та укладання Договору шляхом замовлення та/або оплати послуг ВИКОНАВЦЯ.

6.2. У разі 100% оплати послуг ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ взаємних претензій не мають — ВИКОНАВЕЦЬ виконав замовлені роботи, а ЗАМОВНИК прийняв та сплатив.

7. ТЕРМІН ДІЇ І ЗМІНА УМОВ ОФЕРТИ

7.1. Оферта набирає чинності з моменту розміщення в мережі Інтернет на сайті http://www.itprofi.in.ua/oferta.html</a >і діє до моменту відкликання Оферти ВИКОНАВЦЕМ.

7.2. ВИКОНАВЕЦЬ залишає за собою право внести зміни до умов Оферти та/або відкликати Оферту у будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення ВИКОНАВЦЕМ змін до Оферти, такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Оферти у мережі Інтернет за вказаним у п.7.1. адресою, якщо інший термін набрання чинності змін не визначений додатково при такому розміщенні.

8. ТЕРМІН ДІЇ І ЗМІНА ДОГОВОРУ

8.1. Акцепт Оферти ЗАМОВНИКОМ, зроблений згідно з п.1.2. Оферти створює Договір на умовах Оферти.

8.2. Договір набирає чинності з Акцепту Оферти ЗАМОВНИКОМ і діє: а) до моменту виконання Сторонами зобов’язань за Договором, або б) до моменту розірвання Договору.

8.3. ЗАМОВНИК погоджується та визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до укладеного та чинного між ЗАМОВНИКОМ та ВИКОНАВЦЕМ Договіру, і ці зміни до Договіру набувають чинності одночасно з такими змінами до Оферти.

9. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

9.1. Договір може бути розірваний:

9.1.1. За згодою Сторін будь-коли.

9.1.2. З ініціативи будь-якої із Сторін у разі порушення іншою Стороною умов Договору з письмовим повідомленням іншої Сторони.

9.1.3. З інших підстав, передбачених цією Офертою.

10. ГАРАНТІЇ

10.1. Протягом терміну дії Договору ВИКОНАВЕЦЬ докладе всіх зусиль для усунення будь-яких збоїв та помилок, у разі їх виникнення, у максимально короткі терміни. При цьому ВИКОНАВЕЦЬ не гарантує відсутності помилок та збоїв. ВИКОНАВЕЦЬ не гарантує, що зможе усунути несправність у пристрої

10.2. За винятком гарантій, прямо зазначених у тексті Оферти, ВИКОНАВЕЦЬ не надає жодних інших прямих або певних гарантій за Договором та прямо відмовляється від будь-яких гарантій або умов відповідності Послуг конкретним цілям ЗАМОВНИКА. Гарантія поширюється лише на роботи, які виконав ВИКОНАВЕЦЬ

10.3. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності у випадку, якщо ЗАМОВНИК використовує неліцензоване програмне забезпечення або оригінальні джерела живлення.

10.4. ВИКОНАВЕЦЬ несе відповідальність у межах вартості наданих ЗАМОВНИКУ послуг.

10.5. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом Акцепту Оферти, ЗАМОВНИК завіряє ВИКОНАВЦЯ та гарантує ВИКОНАВЦЮ, що:

10.5.1. ЗАМОВНИК укладає Договір добровільно, при цьому ЗАМОВНИК: а) повністю ознайомився з умовами Оферти; б) повністю розуміє предмет Оферти; в) повністю довіряє результатам діагностики та ремонту ВИКОНАВЦЯ

10.5.2. ЗАМОВНИК має всі права та повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору.

10.6. ЗАМОВНИК згоден з тим, що ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за можливу  непрацездатність пристрою або його окремих компонентів у разі неможливості перевірки всіх функцій

10.7 Якщо виявлено деформацію корпусу або здуття батареї, гарантія на екран не поширюється.

10.8 Гарантія не поширюється на функції пристрою, що не працювали до ремонту, якщо виправлення цих функцій не було в списку виконаних робіт.

10.9 У зв’язку з особливостями технології виробництва екранів, можливі відмінності в теплоті кольору, що не впливають на якість зображення та чіткість. При підтвердженні замовником працездатності екрана після ремонту претензії за теплотою кольору не є гарантійним випадком.

10.10 Виконавець не несе відповідальності за можливу втрату даних в індивідуальній пам’яті пристрою, пов’язану із заміною плат, встановленням програмного забезпечення, заміною носія інформації

10.11 ВИКОНАВЕЦЬ несе відповідальність за техніку лише в рамках оплаченої за ремонт суми ЗАМОВНИКОМ

11. Пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню у таких випадках

11.1 Заявлена ​​несправність не пов’язана з компонентами, які замінювалися Виконавцем.

11.2 Виявлення слідів несанкціонованого розтину апарату, а також порушення цілісності гарантійних пломб усередині пристрою.

11.3 Виявлення механічного пошкодження пристрою та інших несправностей, що виникли з вини клієнта внаслідок неправильної або недбалої експлуатації.

11.4 Виявлення всередині апарату слідів попадання вологи (корозія, окислення, червоні індикатори, розлучення та інші сліди вологи).

11.5 Виявлення ознак підключення до не рекомендованих джерел живлення, не призначених для даного апарату зарядним пристроям.

11.6 Пошкодження апарата, спричинене стрибками напруги.

11.7 Наявність зовнішніх та внутрішніх механічних пошкоджень (потертості, подряпини, відколи, тріщини тощо)

12. МОЖЛИВІ НЕБЛАГОДІЙНІ НАСЛІДКИ У ПРОЦЕСІ РЕМОНТУ, ЗА ЯКІ ВИКОНАВЕЦЬ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ НЕСЕ

12.1 По залитій та техніки після інших сервісних центрів діагностика 7 днів

12.2 Якщо ЗАМОВНИК приносить свою запчастину на установку, то ВИКОНАВЕЦЬ не гарантує, що його запчастина робоча, а якщо і робоча, то гарантія на запчастину не видається

12.3 Телефони, планшети

12.3.1 Якщо у ЗАМОВНИКА здулася батарея на телефоні або планшеті, то ВИКОНАВЕЦЬ змінює батарею. Також ЗАМОВНИК попереджається, що якщо батарея буде не стабільно поводитися після заміни, то найімовірніше справа в контролері живлення, який вийшов з ладу. Вартість заміни контролера згідно з актуальним прайсом на сайті http://www.itprofi.in.ua.

Також батарея може здутися через використання не рідної зарядки. ВИКОНАВЕЦЬ рекомендує ЗАМОВНИКУ замінити блок живлення на оригінальний або використовувати рідний (який був у комплекті при купівлі апарату)

12.3.2 У разі замовлення послуги сепарації (заміна сенсора окремо від дисплея) ВИКОНАВЕЦЬ повідомляє, що це може призвести до виходу з ладу дисплея або появи дефектів зображення. Імовірність успіху сепарації 80 на 20 (з 10 апаратів вдало піддаються ремонту 8м). Оплата йде лише за успішно проведену сепарацію. Детальніше за посиланнямhttp://www.itprofi.in.ua/separacija-tachskrin-matrix -telephone-planshet-odessa.html

12.3.3 При роботі флеш пам’яті, процесорів, заміні контролерів живлення ВИКОНАВЕЦЬ повідомляє, є ймовірність вивести з ладу телефон повністю. Тобто. якщо телефон хоч якось включався і подавав ознаки життя, то після не успішного ремонту він не включатиметься взагалі

12.3.4 При прийомі техніки, що не стартує, ВИКОНАВЕЦЬ не може перевірити роботу окремих компонентів (дисплей, батарея, визначення сім карти). Тому після того, як ВИКОНАВЕЦЬ увімкне пристрій, можливі поява додаткових несправностей. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ це виявить, ЗАМОВНИК може розрахуватися за виконані роботи та забрати пристрій або погодиться на подальший ремонт за окрему плату

12.3.5 Якщо для ремонту апарат потрібно розбирати через передню частину (вигрівати дисплей із рамки), є ймовірність пошкодження дисплея. Можливо, коли ВИКОНАВЕЦЬ грітиме і діставатиме екран з корпусу телефону, екран трісне і тоді потрібно буде міняти на новий. Ці ризики ЗАМОВНИК бере на себе

12.3.6 Якщо ЗАМОВНИК принесли в ремонт водонепроникний телефон, після розбору він втрачає властивості водонепроникності. Це обумовлено тим, що для ремонту потрібно зняти всі заводські клеї, герметики та інші ущільнювачі, а їх назад відновити немає можливості

12.3.7 Якщо ЗАМОВНИК приносить телефон андроїд на скидання пароля або відв’язки від облікового запису, то інформація з телефону видаляється з ймовірністю 90%.

12.3.8 Якщо пристрій завис на заставці, не зберігає дані, після перезавантаження дані пропадають, прошивається, а за фактом прошивка не стає, це все ознаки флеш пам’яті, що вийшла з ладу. Ми можемо замінити ПЗ (прошити) через програматор, але після такої прошивки є ймовірність, що пристрій взагалі не стартуватиме. Тому є можливість вивести пристрій з ладу повністю. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ прошив, а результату немає, значить потрібно міняти флеш пам’ять.

12.3.9 Перед здаванням пристрою в ремонт ЗАМОВНИК виймає карти пам’яті та сим карти. Якщо пристрій було здано в ремонт із цими картами або карткою пам’яті, ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за їх збереження та працездатність

12.3.10 При розборі телефонів Asus Zenfone є можливість повністю вивести апарат з ладу (не включатиметься) у зв’язку з нюансами схемотехніки апарату

12.4 Відновлення інформації

12.4.1 ВИКОНАВЕЦЬ не несемо гарантії, що збережеться структура каталогів після відновлення інформації. Якщо інформація відновилася, а структура каталогів немає, ЗАМОВНИК оплачує послуги з відновлення інформації у повному обсязі

12.5 Принтери

12.5.1 Якщо ЗАМОВНИК здає в ремонт принтер Epson або Brother, якому більше 5 років, на чищення друкувальної голівки (виявляється несправність як не друкує, погано друкує, друк із смугами, пропадають кольори), є ймовірність, що друкувальна голівка не прочиститься або буде друк ще гірший. Претензії, що друк погіршився або взагалі зник не приймаються в силу великого віку апарату та непередбачуваності його поведінки.

12.6 Заправка картриджів

12.6.1 Якщо немає можливості перевірити картридж після заправки, ВИКОНАВЕЦЬ це повідомляє ЗАМОВНИКУ. Якщо буде дефект друку, принесіть картридж і аркуш із дефектом друку або весь принтер. Якщо усунути дефект немає можливості, ВИКОНАВЕЦЬ повертає гроші за заправку. Жодні інші повернення та компенсації не передбачаються

12.7 Електротранспорт

12.7.1 Весь електротранспорт здається в ремонт із блоками живлення

12.8 Ремонт відеокарт

12.8.1 Якщо відеокарта дає артефакти під час роботи, потрібно робити ребол відеочіпа. Є ймовірність, що річ у самому чіпі, а не в контактному майданчику. Тому якщо справа в чіпі і ми її грітимемо, то можемо вивести її з ладу остаточно. Тому є ризик того, що відеокарта вийде з ладу остаточно (не вмикається, не визначається комп’ютером, не виводить зображення).

12.9 Ремонт материнської плати

12.9.1 При заміні сокету ЗАМОВНИК сплачує вартість сокету незалежно від результату. Буває, що сокет зробили, увімкнули, а в платі вийшов з ладу міст. Сокет назад зняти та поставити на іншу плату немає можливості, тому оплата йде у будь-якому випадку

12.10 Навушники

12.10.1 По всіх навушниках, які мають амбушури (м’які накладки для вух). При ремонті навушників ВИКОНАВЕЦЬ будемо знімати амбушюри і відповідно може пошкодити амбушюри або піде скочування шкіри, дерматину. Якщо накладки пошкодяться настільки, що навушниками не буде можливості користуватися або ЗАМОВНИКУ не підійде зовнішній вигляд, то ЗАМОВНИК може їх замінити на нові за окрему плату за актуальним прайсом.

12.11 Ноутбуки

12.11.1 По мостах та відеочіпах – коли ЗАМОВНИК приносить на заміну свої запчастини, зокрема мости та відеочіпи, ВИКОНАВЕЦЬ може взятися за виконання цих робіт, без гарантії на ремонт та успішне закінчення робіт. У разі невдалого ремонту відшкодування вартості запчастини не передбачається. Ціна роботи обговорюється в індивідуальному порядку

12.12 Телевізори

12.12.1 Якщо при прийомі телевізора в ремонт або на доопрацювання він не вмикається/не дає картинку – перевірити цілісність матриці або роботу інших блоків можна тільки після його ремонту. Виконавець зобов’язується попередити клієнта одразу після виявлення дефекту матриці чи інших компонентів. У такому разі претензії до працездатності матриці (наявність засвітів/тріщин тощо) або інших компонентів (hdmi, антена) від Замовника не приймаються.

12.12.2 При відмові телевізора від ремонту або при неможливості виконання ремонтних робіт (через відсутність запчастин, немає якісних запчастин, немає потрібної кількості запчастин, немає технічної можливості ремонту та інше), ЗАМОВНИКУ може бути виданий телевізор у гіршому стані, з гіршою якістю зображення , з іншим дефектом, з іншою виявленою несправністю, ніж до діагностики чи ремонту

12.12.3 У разі сильних пошкоджень підсвічування, пошкодження розсіювача, оргскла та інших елементів, можливі непереборні засвіти або темні плями на екрані

12.13 Майнінг 

12.13.1 На ферми для майнінгу, айсики та все, що пов’язано з майнінгом, гарантія не дається


ЩО ТАКЕ ГАРАНТІЯ 12 МІСЯЦІВ І ЯК ВОНА ДІЄ

Гарантія на ремонт 12 місяців діє на всі роботи сервісного центру, за винятком переліку нижче:

  1. Гарантія не надається на обнулення лічильників, обладнання для майнінгу.
  2. Гарантія не надається на реставрацію елементів механіки та інших запчастин.
  3. Гарантія на відновлення інформації не надається. Тому перед її видачею замовник приходить до офісу та дивиться, чи всю інформацію відновлено.
  4. Гарантія 7 днів на відновлення голівки, послуги інформатизації, налаштування ПЗ, прошивки.
  5. Гарантія 30 днів на ребол, заправка картриджів, чищення від пилу, технічне обслуговування, відновлення від рідини, чищення від тарганів або інших комах.
  6. Гарантія 90 днів на заміну підсвічування або процесора телевізора, на заміну елементів живлення або батареї, заміну або будь-які роботи з флеш пам’яттю, заміна або ремонт матриці/дисплея.
  7. Гарантія 180 днів на заміну відеочіпів, мостів, хабів, процесорів (крім ТБ).

Якщо гарантія знімається з апарата:

  1. Порушення безпеки гарантійних пломб.
  2. Використання обладнання разом з аксесуарами, не схваленими підприємством виробником, вставлено роз’єм догори ногами, дали підвищену напругу, не дотримано полярності (внаслідок чого не запускається пристрій) та інше
  3. Ушкоджень, викликаних порушенням умов експлуатації та зберігання; несанкціонованим втручанням; механічним, хімічним чи тепловим впливом; стихійними лихами, водою; стрибки напруги
  4. Ці послуги за бажанням клієнта можуть бути виконані за окрему плату
  5. Природне зношування запчастини, наприклад ролик захоплення паперу на принтері

Повернення грошей за роботи

Повернення грошей за гарантією 12 місяців


ТЕРМІНИ РЕМОНТУ

Стандартні терміни сервісцентру: діагностика до 3 днів, ремонт до 7 днів. Явні та термінові ремонти проводити позачергово

Важливо! Терміни ремонту орієнтовні та можуть бути змінені на підставі складності ремонту або бажання замовника

Ремонт

Термін

Несправність проста (явна), запчастини є в офісі або Одесі, майстер є на роботі

Протягом дня – наступного дня

Блочний ремонт

1-2 дні

Компонентний ремонт

2-5 днів

Плаваюча несправність

2-7 днів

Відновлення інформації

Від 3 до 10 днів

Заправка картриджа

Якщо все є в сервісі, то 20-30 хвилин. Якщо видаткових матеріалів немає, то протягом дня

Відновлення друкувальної головки

3-7 днів

Додаткові умови

Запчастина для ремонту в Одесі

+0-1 днів до ремонту

Запчастина для ремонту не в Одесі

+2-3 дні до ремонту

Майстер не в штаті

+2-3 дні


УМОВИ БЕЗКОШТОВНОЇ ДОСТАВКИ

1. Доставка безкоштовна по місту пристроїв до 5 кг або те, що можна відвести в руках. Під безкоштовну доставку потрапляє телефон, ноутбук, блок живлення, відеокарта, планшет тощо.
Все що вище 5 кг або більше за габаритами – платно. Під платну доставку підпадають принтери, телевізори, моноблоки, стабілізатори, електросамокати тощо.
2. Платна доставка до районів Центр, Черемушки, Приморський район – 100 грн. Тобто якщо забрати на ремонт, а потім привести – це 200 грн.
3. Платна доставка в райони Крижанівка, Паустовського, Висоцького, Дачі Ковалевського, Архітекторська – 150 грн. Тобто якщо забрати на ремонт, а потім привести – це 300 грн.
4. На картриджі безкоштовна доставка не поширюється. Для цього є послуга Виїзна заправка. Вартість згідно з прайсом на сайті


УМОВИ ВИЇЗДНОГО РЕМОНТУ, ВИКЛИК МАЙСТРА НА АДРЕСУ

Виклик майстра коштує 500 гривень. Це оплата часу на дорогу плюс діагностика на виїзді. Оплачується у будь-якому випадку. Ремонтні роботи оплачуються окремо, залежно від складності, обговорюється з майстром на місці.


УМОВИ ТЕРМІНОВОГО РЕМОНТУ ЗА 30 ХВИЛИН

1. Ремонт за 30 хвилин виконується за технічної можливості.
Наприклад, за 30 хвилин можливо замінити батарею на телефоні, замінити роз’єм живлення, дисплей на iPhone 5, 6, 7. Але в силу складності технічного виконання, немає можливого зробити за 30 хвилин роботи, як замінити міст на ноутбуці, відновити інформацію, відновити від залиття телефон або інші роботи, де потрібна точніша діагностика або технологічний процес потребує більшого часу

2. Навіть якщо несправність явна, це означає, що після ремонту може бути інших прихованих. Відповідно це займе більше 30 хвилин.
Наприклад, швидко сідає батарея на телефоні. Тут можна замінити батарею, і це вирішить ситуацію. А може бути, що проблема в контролері живлення, тому такий ремонт виконуватиметься 1-2 дні.


УМОВИ БЕЗКОШТОВНОЇ ТА ПЛАТНОЇ ДІАГНОСТИКИ

Діагностика – це роботи перед усуненням несправності у пристрої. Вони необхідні визначення 1. Що сталося з ладу 2. Яка вартість ремонту і 3. Терміни ремонту.
Тривалість безкоштовної діагностики – до 30 хвилин.

Вся діагностика в СЦ ІТСА безкоштовна та в порядку черги, за винятком переліку нижче

1. Термінова діагностика
Термін: до 30 хвилин
Вартість: 350 грн
Якщо більше потрібно ціни та терміну – на розсуд майстра та за згодою клієнта

Термінова діагностика передбачає визначення несправності поза чергою. Якщо майстер зараз зайнятий, він відкладає поточний ремонт та займається діагностикою. Наприкінці діагностики СЦ оголошує замовнику в чому причина несправності, скільки коштує її усунути та в які терміни.

2. Складна тривала діагностика.
Термін: до 3х годин
Вартість: 350 грн та вище
Якщо більше потрібно ціни та терміну – на розсуд майстра та за згодою клієнта

Має на увазі діагностику в тих несправностях, де неможливо або дуже важко визначити точну ціну та терміни ремонту. Це можуть бути апарати зі складним розбором, як електросамокати, промислові ваги або апарати з двома і більше рівнями несправністю (наприклад, несправність не включається, замінили батарею, а справа ще в платі, або ноутбук, де потрібно підкинути чіп, щоб зрозуміти, що з ним далі робити і. інші ситуації).

Google відгуки

Оставить комментарий