Термінова діагностика до 30 хвилин при вас

Запис на ремонт (048)794-44-02 і приходьте за адресою вгорі сайту

 Причини, з яких виходять із ладу планшети Pixus:

  • внаслідок механічних пошкоджень (падіння, удари тощо);
  • при попаданні під корпус пилу, бруду або води;
  • під час встановлення шкідливого програмного забезпечення;
  • через неправильну експлуатацію пристрою;
  • заводський брак.

Ознаки, за якими можна визначити, що планшет потребує ремонту:

  1. при роботі планшет поводиться не так як зазвичай, мимоволі перезавантажується;
  2. пристрій вимикається та вмикається сам по собі;
  3. перестала тримати заряд акумуляторна батарея;
  4. пристрій довго заряджається (порівняно з тим, як з моменту покупки).

Вартість (ціна) ремонту планшетів Pixus в Одесі:

ПослугаВартість робіт, грн.Вартість запчастини, грн.Гарантія, міс.
Діагностика у порядку черги

Термінова діагностика 30 хвилин

Безкоштовно

350

ПрошивкаДІЗНАТИСЯ ЦІНУна роботи 1 місяць
Заміна тачскринуДІЗНАТИСЯ ЦІНУУзгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Заміна матриціДІЗНАТИСЯ ЦІНУУзгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Ремонт після потрапляння вологиДІЗНАТИСЯ ЦІНУна роботи та запчастини 12 місяців
Ремонт USB, HDMI, зарядки, кнопкиДІЗНАТИСЯ ЦІНУУзгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Заміна батареї, акумулятораДІЗНАТИСЯ ЦІНУУзгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Ремонт материнської платиДІЗНАТИСЯ ЦІНУУзгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Установка програм на планшетДІЗНАТИСЯ ЦІНУ
Наліпка захисної плівки та склаДІЗНАТИСЯ ЦІНУ
Збереження/відновлення данихДІЗНАТИСЯ ЦІНУ

Чому саме в сервісному центрі ІТСА вам зможуть забезпечити якісний ремонт:

  • при ремонті ми використовуємо лише оригінальні запчастини;
  • надаємо гарантію на всі види послуг та встановлені запчастини;
  • використовуємо лише професійне обладнання;
  • цінуємо наших клієнтів і тому намагаємося виконувати ремонти в найкоротший термін за прийнятними цінами.

Як відбувається здача пристроїв до сервісного центру:

  1. ви приносите нам свій неробочий гаджет;
  2. після того, як менеджер уважно вислухає в чому причина поломки, він заповнить квитанцію, за якою здійснюватиметься видача пристрою, і передасть планшет майстру;
  3. після встановлення майстром причин несправності ми з вами зв’яжемося, щоб узгодити вартість та терміни ремонту;
  4. коли все готово ми чекаємо на вас за вашим пристроєм.

У результаті ви отримуєте:

  • робочий пристрій за короткий термін і за прийнятними цінами;
  • допомога у питаннях подальшого використання;
  • гарантію на надану послугу;
  • приємне враження від роботи з нами.

Google відгуки