Ремонт плойок в Одесі швидко і недорого

Термінова діагностика до 30 хвилин при вас

Запис на ремонт (048)794-44-02 і приходьте за адресою вгорі сайту

Основні несправності плівок:

  • перестає нагріватися;
  • плойка не включається;
  • не перемикаються режими нагрівання;
  • запала кнопка включення.

Які ж причини виходу з ладу:

  • заводський брак;
  • через перепади напруги;
  • при зносі деталей;
  • внаслідок механічних пошкоджень;
  • через перегрівання та неправильну експлуатацію.

Звартість (ціна) ремонту плоїк у сервісному центрі плійок ІТСА:

ПослугаВартість робіт, грн.Вартість запчастини, грн.Гарантія
Діагностика в порядку черги
Термінова діагностика 30 хвилин
Безкоштовно
350

Нескладний ремонт електроніки (заміна кнопки корпусу, пропайка контактної бази деталей, заміна шнура)350Узгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Модульний ремонт (заміна окремих вузлів та модулів апарата, що передбачають часткове розбирання корпусу)350-450Узгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців
Модульний та компонентний ремонт вузлів апарату (нескладні відновлювальні роботи після потрапляння рідин, повне пропаювання плат компонентів за допомогою спеціального обладнання). Складний компонентний ремонт (відновлення плат і вузлів у т. ч. після потрапляння рідин, що спричинили непрацездатність техніки)Від 450Узгоджуєтьсяна роботи та запчастини 12 місяців

Приклади виконаних робіт у сервісному центрі плойок ІТСА
Заявлена ​​несправність: плойка не гріє
Що робилося: визначення місця перелому дроту. Видалення несправної ділянки дроту. Перепаювання дроту
Результат: плойка працює справно

Чому ми рекомендуємо робити ремонт саме в сервісному центрі ІТСА:

  • ми більше 5 років на ринку послуг і досягли великої компетенції щодо ремонтів;
  • всі ремонти виконуються на професійному устаткуванні;
  • у нас повністю укомплектований штат майстрів високого класу;
  • діагностика здійснюється безкоштовно навіть у разі відмови від ремонту.

Як ви можете здати свій гаджет у сервісний центр ІТСА:

  1. ви приносите нам свій пристрій;
  2. наш менеджер його приймає, за вашими словами записує несправність, видає квитанцію і передає майстру на діагностику;
  3. після того, як наш майстер проведе діагностику та виявить несправність, менеджер зв’яжеться з вами для погодження термінів та ціни ремонту;
  4. коли ремонт буде закінчено ми з вами зв’яжеться і ви зможете забрати ваш пристрій.

У результаті ви отримуєте:

  • робочий пристрій за короткий термін і за прийнятними цінами;
  • допомога у питаннях подальшого використання;
  • гарантію на надану послугу;
  • приємне враження від роботи з нами.

Google відгуки